Jag hade väldigt gärna tagit en fysiskt kopia av PS4 versionen. Men än så länge är det är inget som är aktuellt. Men jag hoppas ändå på en förändring av detta eller att det dyker upp i form av ett "streach goal".
Tro mig, jag älskar Dreamcast jag med och det hade varit tufft med någon special edition i form av ett Dreamcast fodral. Men ha också i åtanke att det var bara vi i Europa som fick någon form av "special fodral". Japan & USA har helt "vanliga" skivfodral.
Vem vet, någon kanske går tillbaka och gör något fan made i orginal motorn när spelet kommer ut. Det som saknas är ju själva storyn och den sitter ju Suzuki & SEGA på.
Hade det bara varit en fysisk version till PS4 hade ja varit hel nöjd. Men som det ser ut nu så har dom ju faktiskt fysisk till PC, så det är ju alltid nått.
Pyntar du 300$ får man ju ändå lite schyssta saker. (ca: 2435kr)
Alternativt 250$ om du struntar i att han signerar illustrationen.
- Spelet (PC är fysiskt åtminstone)
- En illustration signerad utav Yu Suzuki (Jag tänkte rama in min och ha på väggen)
- Fysisk CD skiva med soundtracket, vilket säkerligen kommer va amazing. (Dom har släppt en ny låt som du kan lyssna på här -
https://www.youtube.com/watch?v=Qd4MyNqI0fo" onclick="window.open(this.href);return false; )
- T-shirt
- En Artbook full med Osläppta illustrationer
- En random capsule toy figur (Ryo, Shenhua, Chai or the Forklift)
Sen det digitala:
- Beta versionen av spelet
- En "Arcane Technique Scroll "
- En "Skin-change feature for Ryo's Jacket"
Visst, det är en del pengar för att "get to the good stuff". Men detta är ju mer en insamling. Så då kan jag väl tycka att man ska fråga sig "vad kan ja göra för dig?". Istället för "vad kan du göra för mig?". Jag menar att vi ens får Shenmue 3 överhuvudtaget är redan mind blown.
Allt hjälper vare sig det är 5$ eller 500$. Vi skickar ett stort meddelande till alla publishers som påstår att ingen vill ha sånt här längre. Ja tänker Bloodstained, Mighty no 9, Yooka-Laylee.
Så jag hoppas vi alla kan komma samman och göra detta till den mest lyckade kickstartern hittills.